Чардаци, ни на небу ни на земљи

 Железничка станица у Ћуприји, до јуче најстарија и највећа у Поморављу а данас је такорећи нема.

 Зашто нико није погледао пројекат А.Д. Железница Србије? Толико аномалија да тада никога из локалне самуправе није било брига или је све то намерно и перфидно одрађено у корист наших комшија. То су једина два здраворазмуска виђења ове ствари. Или нико није марио или је интерес других продат за неке ситне политичке поене. У нас Срба је позната изрека ”да комшији цркне крава”. Да се пресеку и одвоје два села, уништини треће без излаза на своја родна поља, да останемо без станице која је најпознатија централној Србији између Лапова и Сталаћа.

nadvožnjakНаправљен надвожњак девијација изнад нове двоколосечне пруге, а исечено пола села.

Драга Господо, зашто је надвoжњак направљен тако да морају да се одраде експропријације наших поља и да се пресеку поља од стране житеља села Мијатоваца? Зар није паметније било да се се направи надвожњак право путем а не да се прави некаква девијација. Сада имамо регионални пут који сече пола села а приступног пута за прикључење на регионални нема. Ко је правио пројекат није размишљао о томе, али били су ту и општински политичари, зашто они нису реаговали тада? Мештани села немају приступ својим њивама. Зашто није пројектована станица у Ћуприји на новој траси? Па требло је додати још само два колосека код Моравске улице. Зашто је подвожњак у Мијатовцу толико ниско направљен да не може да прође камион, аутобус, а да не кажем комбајн? Зашто су прављени толико уски пропусти за животиње, могли су да буду и мало шири да би се користили и у друге сврхе……? Хиљаду зашто а мало зато

…….наставиће се